ΣΧΟΛΗ |
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΜΣ – ΕΠΙΠΕΔΟ 7 |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
EHCE7 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Α ΈΠΙΛΟΓΗΣ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
προγραμματα παρεμβασης στην ειδικη αγωγη |
||||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ |
ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις / Σεμινάρια |
3 |
4 |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης δεξιοτήτων
|
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
Όχι |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική-Αγγλική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|
||||
Σκοπός του μαθήματος είναι γνωρίσει στους φοιτητές τα βασικά Προγράμματα Παρέμβασης για μαθητές με ΕΕΑ/αναπηρίες, τα προσφερόμενα αναλυτικά προγράμματα και τον τρόπο κατάρτισης Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Εκπαίδευσης.
· Γνωρίζουν τα βασικά Προγράμματα Παρέμβασης για μαθητές με εεα/ αναπηρίες · Γνωρίζουν τον τρόπο κατάρτισης Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος Εκπαίδευσης (ΕΕΠ) · Γνωρίζουν τους τρόπους υποστήριξης μαθητών με εεα/ αναπηρίες με τη χρήση των ΤΠΕ · Γνωρίζουν τα προσφερόμενα αναλυτικά προγράμματα για μαθητές με εεα/ αναπηρίες · Γνωρίζουν τις βασικές αρχές εφαρμογής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας · Κατανοήσουν το ρόλο των κινήτρων στην εκπαίδευση των μαθητών με εεα/ αναπηρίες · Γνωρίζουν τα αποτελέσματα της σύγχρονης έρευνας σε θέματα συναφή με προγράμματα παρέμβασης |
||
|
||
|
||
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
|
|
||
|
1. Κατάρτιση Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΕΠ) για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 2. Προγράμματα παρέμβασης για μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. 3. Προγράμματα παρέμβασης για μαθητές με προβλήματα συμπεριφοράς στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. 4. Προγράμματα παρέμβασης για μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. 5. Προγράμματα παρέμβασης για μαθητές με προβλήματα συμπεριφοράς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. 6. Προγράμματα παρέμβασης για μαθητές με Νοητική αναπηρία. 7. Προγράμματα παρέμβασης για μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. 8. Προγράμματα παρέμβασης για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με την υποστήριξη των ΤΠΕ. 9. Προγράμματα παρέμβασης με την αξιοποίηση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας 11. Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 12. Παρουσίαση εργασιών-Τελική αξιολόγηση. 13. Ανατροφοδότηση. |
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Μεικτός: Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση |
||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Eclass. Ppt MsTeams
|
||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Η παρακολούθηση των διαλέξεων είναι υποχρεωτική. Η γλώσσα αξιολόγησης είναι Ελληνική-Αγγλική.
· Μια ενδιάμεση γραπτή εργασία –πρόοδος Που υποβάλλεται στο e–class 30% · Μία τελική γραπτή εργασία Που υποβάλλεται στο e–class 70%
Τα κριτήρια αξιολόγησης των εργασιών είναι:
· η επιστημονική μεθοδολογία · η βιβλιογραφική τεκμηρίωση
Οδηγίες αναγράφονται στο e-class του μαθήματος
|
||||||||||||
|
|
|