ΣΧΟΛΗ |
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΜΣ – ΕΠΙΠΕΔΟ 7 |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
EHCE5 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Α ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Πρακτική άσκηση (Ι) σε Δομές Ειδικής ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
||||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ |
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις / Σεμινάρια |
3 |
10 |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης δεξιοτήτων
|
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
Όχι |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική-Αγγλική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|
||||
Με την επιτυχή συμμετοχή σε αυτό το μάθημα, οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
– να παρατηρούν τα πλαίσια εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ως προς τους άξονες: οργάνωση του χώρου, οργάνωση διδασκαλίας, χρήση μεθόδων/τεχνικών/στρατηγικών, υλικά διδασκαλίας και χρήση υλικών, χρήση νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία, κοινωνική δομή της τάξης, ψυχολογικό κλίμα της τάξης. – να χρησιμοποιούν εργαλεία παιδαγωγικής αξιολόγησης, να ιεραρχούν τις δυνατότητες και τις δυσκολίες τους, να προτείνουν τρόπους παρέμβασης και υποστήριξης αυτών των μαθητών και να συγγράφουν την τελική έκθεση αξιολόγησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρίες. |
||
|
||
|
||
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
|
|
||
|
1. Μέθοδοι παρατήρησης και καταγραφής στη σχολική τάξη. Παρατήρηση ως προς τον άξονα: οργάνωση του χώρου. 2. Ανατροφοδότηση – Παρατήρηση ως προς τον άξονα: οργάνωση διδασκαλίας. 3. Ανατροφοδότηση -Παρατήρηση ως προς τον άξονα: χρήση μεθόδων/τεχνικών/στρατηγικών. 4. Ανατροφοδότηση -Παρατήρηση ως προς τον άξονα: υλικά διδασκαλίας και χρήση υλικών. 5. Ανατροφοδότηση -Παρατήρηση ως προς τον άξονα: χρήση νέων τεχνολογιών. 6. Ανατροφοδότηση -Παρατήρηση ως προς τον άξονα: κοινωνική δομή της τάξης. 7. Ανατροφοδότηση -Παρατήρηση ως προς τον άξονα: ψυχολογικό κλίμα της τάξης. 8. Αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών. 9. Αξιολόγηση προβλημάτων συμπεριφοράς. 10. Αξιολόγηση προβλημάτων επικοινωνίας. 11. Σύνταξη έκθεσης αξιολόγησης 12. Παρουσίαση εκθέσεων αξιολόγησης από μαθητές με ΕΕΑ.-Τελική αξιολόγηση 13. Ανατροφοδότηση. |
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Μεικτός: Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση |
||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Eclass. Ppt MsTeams
|
||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
|
||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Η γλώσσα αξιολόγησης είναι η ελληνική και αγγλική.
Η μέθοδος αξιολόγησης είναι τόσο διαμορφωτική όσο και τελική. Κατά τη διάρκεια των δια ζώσης συναντήσεων των φοιτητών με τους επόπτες της Πρακτικής τους Άσκησης θα παρουσιάζονται Πρωτόκολλα Παρατήρησης και Αξιολόγησης, τα οποία θα συνοδεύονται με οδηγίες για το πώς θα πρέπει να συμπληρωθούν. Στη συνέχεια οι φοιτητές κατά τη διάρκεια της Πρακτικής τους Άσκησης στις δομές Ε.Α. θα παρατηρούν και θα συμπληρώνουν τα συγκεκριμένα Πρωτόκολλα, σύμφωνα με τις οδηγίες. Σε κάθε συνάντηση με τους επόπτες θα υπάρχει ανατροφοδότηση και παρουσίαση των συμπληρωμένων Πρωτοκόλλων. Στην τελευταία συνάντηση θα γίνει η τελική αποτίμηση αξιολόγηση της εργασίας των φοιτητών.
Σκοπός αξιολόγησης: Ο έλεγχος της προόδου των φοιτητών σε σχέση με τους στόχους της Πρακτικής Άσκησης, η συνεχής ανατροφοδότηση των φοιτητών και η ενδεχόμενη τροποποίηση της διδασκαλίας.
Κριτήρια Αξιολόγησης: Η ορθή συμπλήρωση των Πρωτοκόλλων παρατήρησης και αξιολόγησης από την πλευρά των φοιτητών σύμφωνα με τις οδηγίες που θα παρέχονται στις δια ζώσης συναντήσεις Εποπτείας. |
||||||||||||||
|
|
|