ΣΧΟΛΗ |
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΜΣ – ΕΠΙΠΕΔΟ 7 |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
EHCE4 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Α ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Διαχείριση Κρίσεων στην Κοινότητα και στο Σχολείο |
||||
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΚΑΝΑΒΗ |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις / Σεμινάρια |
3 |
4 |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης δεξιοτήτων
|
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
Όχι |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική-Αγγλική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|
||||
Με την επιτυχή συμμετοχή σε αυτό το μάθημα, οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να: – γνωρίσουν ότι οι κρίσεις που συνήθως οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν στο σχολείο είναι οι βανδαλισμοί, οι βίαιες συμπλοκές ο εκφοβισμός, και οι φυσικές καταστροφές . – γνωρίσουν ότι οι κρίσεις έχουν καθοριστική επίδραση σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. – να κατανοήσουν ότι η μη αποτελεσματική διαχείριση μιας κρίσης έχει και προεκτάσεις στην κοινότητα. |
||
|
||
|
||
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
|
|
||
|
1. Ένοπλές επιθέσεις, βίαιες συγκρούσεις στο σχολείο. Στρατηγικές διαχείρισης του άγχους και της απώλειας στο σχολείο και στην κοινότητα. 2. Φυσικές καταστροφές . Πρώτη αντίδρασή. Σχεδιασμός ομάδας διάσωσης στο σχολείο. 3. Συνέπειες της Πανδημίας του Covid 19 στην κοινότητα και στο σχολείο. 4. Φτώχεια, κοινωνική απομόνωση, και η συνέπειές τους στην κοινότητα και στο σχολείο. 5. Επιθετικές συμπεριφορές στην κοινότητα και στο σχολείο – ψηφιακός εκφοβισμός . 6. Θυματοποίηση ΛΟΑΤΚΙ μαθητών στην κοινότητα και στο σχολείο. 7. Θυματοποίηση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην κοινότητα και στο σχολείο. 8. Φυλετική θυματοποίηση στην κοινότητα και στο σχολείο. 9. Ψυχολογικό κλίμα της τάξης. 10. Κοινωνική και συναισθηματική μάθηση για τους μαθητές με προβλήματα συμπεριφοράς. 11. Εφαρμογές προγραμμάτων τροποποίησης της συμπεριφοράς για μαθητές με προβλήματα συμπεριφοράς. 12. Παρουσίαση Εργασιών–Τελική Αξιολόγηση. 13. Ανατροφοδότηση.
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Μεικτός: Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση |
||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Eclass. Ppt MsTeams
|
||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Η παρακολούθηση των διαλέξεων είναι υποχρεωτική. Η γλώσσα αξιολόγησης είναι τα Ελληνικά και αγγλικά .
· Μια ενδιάμεση γραπτή εργασία –πρόοδος Που υποβάλλεται στο e–class 30% · Μία τελική γραπτή εργασία Που υποβάλλεται στο e–class 70%
Τα κριτήρια αξιολόγησης των εργασιών είναι:
· η επιστημονική μεθοδολογία · η βιβλιογραφική τεκμηρίωση
Οδηγίες αναγράφονται στο e-class του μαθήματος
|
||||||||||||
|
|
|